welcome to the first day of your life

Gårdagens firande (vilket jag själv ordnade) resulterade i att jag inte hade någon ångest alls, men idag är en ny dag och imorgon är det kemiprov. Skit. Jag som trodde att om jag inte tänkte på det så skulle det försvinna. Eller va? Så gör jag ju alltid. Gah.
* Hämtar min b&j's, kemiboken och en mysig filt och sätter mig i soffan med en stor suck. Vill bara krypa ner i sängen och sova till imorgon eftermiddag så provet är gjort. Men tyvärr så har kemiboken fortfarande inte lärt sig att plugga själv så jag måste väl ta tag i saken nu då.
Jag ska iallafall få Maja till hjälp lite senare. Bra för mig, inte lika bra för henne. Jaja, kanske lyckas få g då iallfall?

Tänkte på en sak, varför gör de ingen b&j's cookiedough med chokladglass? För i half baked är det ju liksom kakdegen man vill ha, med chokladglassen! Hmm.

gör lite smygreklam för nikon också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0