Hohoooo

lagom till att jag börjat få upp statistiken här så byter jag tillbaka.. devote fungerar igen! wihooo. hundra gånger bättre det!
nu finner ni mig här. vi får väl se hur länge detta håller i sig!

with you there's just no measurements

Last night was crazy. No words.

 



isn't it ironic?

Efter en kaffe på stan med trevliga klasskamrater kan man ju inte vara annat än glad. En bra start på helgen! Nu plinkas det lite piano och sen ska jag hem till Madde i regnsjö för lite idolmys. Gamla tider so to say! Ska bli myyyys att få prata lite gamla minnen. Imorgon ska kusin firas, sen ska jag och Madde ut! På söndag blir det fota med Jocke på dagen, sen myskväll med mums-moa. Hur bra låter inte den här helgen?! Så otroligt glad!

Min spalt till skolboken blev ju lagomt snygg, haha. Kollaget blev bra det med. Idag har jag skickat in passnummer och personnummer till Irina, så nu är vi nästan officiellt på väg till Ryssland också. Awsomeness.

Nu ska jag kilaaaaa, puss.

pluggpaus

Matte - det kommer bli min död. Prov imorgon, känns ju sådär faktiskt. Men aja. Försökte lätta upp det lite idag med att säga vad gör det om hundra år då? Om det skulle gå dåligt alltså. Så kommer Andreas den glädjedödaren och säger att det här betyget kanske gör så jag inte kommer in på den utbildning som jag vill gå på sen. Men det tror jag inte på. Eh.

Vill träna! Måste få röra på mig innan jag kryper ur skinnet. Tror jag ska ta en promenad nu och fortsätta med matten sen. Det får gå hur det vill. Usch.

Jag har fortfarande ont i nacken sen i lördags, hm. Det känns som nackspärr..... Får väl vad man förtjänar antar jag, haha.

MEN något kul! Imorgon ska vi prova studentmössor!!!!! Fatta?!!? Typ 240-nånting dagar kvar till studenten... Sen är jag FRI! Snart höstlov, sen blir det kanske en utlandsresa, stockholm horseshow, Cern - Schweiz, presentation av PA, jullov, nyår, majas fördelsedag, min födelsedag, vår, utomlands?, bal, STUDENTEN! Ganska många roliga saker att se fram emot iallafall. Un-der-bart!

Det känns nu som att matteprovet är ganska obetydligt. Faktiskt.

beboo <3

 

 

Den här låten rullar på repeat här hemma just nu. Kelly Clarkson är underbar.

Kelly Clarkson – Addicted



slödag

Idag har jag inte gjort något alls. Lite för seg för det. Haha. Skakar och får svettningar så fort jag rör mig. Men efter lite maxmat var man ju typ människa igen.
Jag hade iallafall sjukt roligt igår, det var en riktig wild and crazy natt. Dock utan Moa och Jocke.. Svikare! Jag har träningsvärk i nacken (rockade nog lite väl hårt) och två feta bulor i pannan/huvudet. Sen är jag kladdad på hela kroppen - grön färg överallt! Plus lite blåmärken och ja.. Men fett värt!
Dock måste jag städa nu, inte lika kul.


p to the a to the r to the t to the y

Yes, så var det ja. Ikväll ska vi dricka vin! Jag Jocke och Moa har bestämt oss för att detta ska bli en crazy kväll med en massa spontana grejer, precis som vi gjorde igår kväll på maxparkeringen. Vaknade upp hemma hos moa imorse, vilket var mycket trevligt! Sen åkte vi hit, åt frukost, handlade chips, färgade mitt hår, hämtade upp ett piano, handlade igen och sen släppte jag av henne.
Nu borde jag städa mitt rum innan det kommer lite folk. Och äta mat. Hm.

slänger upp en bild på min nya hårfärg. lite mörkare och lite rödare

 


RSS 2.0