im the pretender

Idag har jag: sovit över och missat matten, gått i skolan, drucit kaffe, löst korsord (hallå, hjärngympa?! handlat och stått i kön typ en halvtimme, bakat chokladbollar till imorgon, duschat, insett att min syster kan göra vad som helst och fortfarande vara hur snygg som helst, kört bil, ätit på tranan, nästan kört vilse på granberg, kommit hem, mått dåligt, haft ont i hjärtat, saknat en massa, skrivit en massa skit på bloggen. Och ja.
Kul dag! Tranan var ju trevligt iallfall.
Nu måste jag skriva loggbok till imorgon, jag är tydligen uppsatt på Rolfs "blacklist". Det är förresten ingen som har ett piano/keybord skräpandes någonstans? Jag hatar projektarbete.

Nu är jag trött och sur och ledsen och arg och, ja allt. Vill bara gräva ner mig ett tag. Under täcket låter som en bra idé. Fast justja, loggboken.... AWO#=UJHGAEOEJ¤JWT%'"#WASJVSZMXCKLW¤RAJ>VNZ. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sis

"insett att min syster kan göra vad som helst och fortfarande vara hur snygg som helst"



Söta du. Va snäll du är :)

Det är du som är snygg! Tycker om dig <3

2010-10-01 @ 00:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0