i love you to much to let you go

Snygg-stina var det ja Jag kan fortfarande inte ladda upp bilder på det vanliga sättet :( buhu. Jag drunknar i plugg; kemi, samhälle, religion, engelska, biologi, matte... Blä. Hinner inget heller när musikalen tar upp mycket tid. Det blev skumparty igår, vilket kanske inte var så bra för min del. Hehe. Men det är sånt man får ta. Nu ska jag ta en promenad och sen sätta igång med pluggandet - wish me luck. Ikväll blir det en lugn hemmakväll, eventuellt morotskakekväll och lantchipskväll med mums-moa. Det senare alternativet stämmer in bäst om jag känner oss rätt. Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: jocke

alltså, stört-snygg

2010-09-04 @ 17:57:42
URL: http://jockenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0