bajsmatte

Alltså, kan någon skänka mig en hjärna?! Jag fattar ju ingenting av matten.. Prov på måndag? Ja men visst. Man kan ju inte annat än älska Jöggisen!
Kollade igenom min blogg och märkte att jag inte skriver om något annat än godis, mat och plugg. Väldigt kul att läsa om. Jag vet.

Vi hade sista Annie-föreställningen i söndags, väldigt mycket skratt och gråt. Jag kommer sakna alla så otroligt mycket, det har blivit som en liten extrafamilj för mig. Många fina minnen och erfarenheter har jag fått. Bilder kommer upp när jag har tid.

Fick mina kläder från HM idag. Ganska nöjd faktiskt. Speciellt över en svart långkjol jag beställde, så otroligt skön. Ett par kängor och en oversize tröja så var det klippt och skuret.

Nu ger jag snart upp matten, repeterar lite religion istället och målar naglarna. Låter bra mycket bättre i mina öron. Vem behöver matte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0