I feel on top of the world

Nu försöker jag blogga här då eftersom devote har kollapsat totalt för mig. Har ingen aning hur man gör designen annorlunda eller nåt, så om någon är villig får denne gärna ge mig en hjälpande hand.

Idag har jag spenderat alldeles för mycker pengar, och jag letar fortfarande febrilt efter det dåliga samvetet, men det tycks aldrig dyka upp. Ångest-shopping är mycket bra mina vänner, det hjälper faktiskt!
svart t-shirt
vitt linne
vit tröja
vit skjorta
beiga jeans
hatt
rött fodral
beige klänning med glitter
rutig skjorta
jeansklänning
zebraklänning
svart kjol
svarta kängor med klack
örhängen, hårsnoddar och en massa annat tjofs

Nu mår jag finfint. Håller på att vinna min första auktion på tradera också.

Eftersom jag ääääällskar den här låten får ni också lyssna. Bästa partylåten

 

Peace out

 

haha fin "rynka" jag har i pannan då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0