myeskväll

Efter en bokstavligt talat blöt kväll igår (ja, vi gick faktiskt och badade) och även en väldigt rolig sådan, somnade jag runt femtiden.
Därför var det extra trevligt att bli väckt klockan tio av min syster som säger att jag ska jobba. Vaaaaah??  Så var det tydligen, så då var det bara att masa sig iväg till jobbet ganska halvseg och trött. Om någon handlade av mig imorse ber jag om ursäkt för mitt otroligt trevliga morgonhumör! Vid sju slutade jag iallafall och med åtta timmar med 100% ob så kände jag mig rätt nöjd ändå.

Sedan blev det satc-maraton med min kärlek. Moa Skipper - puss på kinden va du är bra!

Borde nog sova lite ikväll om jag ska jobba sju timmar imorgon.

Sleeep tight darlings!

kan man ha ångest och vara panikslagen samtidigt som man är så jäkla glad???


Kommentarer
Postat av: M I M I

du är så vacker jhanna!

2010-08-03 @ 20:06:26
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: johanna

Awww men detsamma Mimi!!!

2010-08-03 @ 23:50:15
URL: http://johana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0