its time for some sleep huh?

Storstädning pågår... Klockan är halv fyra och jag håller på att städa huset. Jag måste ha psykiska problem.
Kommer hem från en helt okej kväll på tranan, och istället för att sova så börjar jag städa, är nog för trött för att lägga mig kanske.

Heeeela dagen har spenderats med Jocke, vi har planerat en massa till modevisningen och ätit snickerskakor, så nu börjar det mesta att falla på plats. Det känns mycket bra! Vi hann även med att fota till affischen, bilden blev ganska bra tycker jag, så det ska bli kul att se hur den ser ut när den är klar. Om jag har tur så kanske jocke skickar lite behind the scenes-bilder till mig!

Lite pizzarester satt inte helt fel just nu, så frickin hungrig. Snart blir det nog sängen för mig, 10-19 imorgon. Someone please kill me? Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0