hemma

Hej godisar!

Nu är jag hemma från storstaden, och det känns som om jag inte har slappnat av på tre dagar! Vi har sprungit runt och hämtat kläder, stressat och åkt MYCKET tunnelbana! Men jag kan säga er att cheap mondays visning var asballlll! Det var dock sjukt mycket folk, men det var ändå värt. Såg ju bla Elin Kling och fashiontoast så jag är nöjd. Hehe.

Mtv festen var lite av en besvikelse, det var så myclet folk att man knappt kunde stå någonstans. Den var ute på en båt vid djurgårdsbron. Men det var mysigt ändå, och vi fick gratis vin, champagne och goodiebags så jag ska inte klaga. Men jag och Jocke drog oss ganska tidigt och gick på grönan istället. I klackar och en Odd Molly klänning. Så kan det gå. Men det var iallafall awsome, åkte insane och fritt fall, värt!

Missade bussen gjorde vi imorse också. Bra. Men det var faktiskt ganska mysigt att sitta vid bussterminalen i tre timmar och chilla. Eller jag chillade. Jocke dissade mig och stack in till stan istället i jakt på en hatt, som inte fanns. Huh.

Nu rensar jag min garderob. Det är så svårt, men ändå så lätt att slänga bort kläder. Jag blir tokig. Helst av allt skulle jag vilja slänga ALLT och bara köpa nyttnyttnytt. Men det får bli i ett annat liv.

Bilder från Stockholm slänger jag upp imorgon, måste ta tag i rummet nu så jag har någonstans att sova inatt. Alla kläder ligger nämligen på sängen.

HEJPPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0